
Myślałem, że zlecę z krzesła kiedy czytaliśmy to z Kasią i Jędrkiem, było śmiesznie :D I wgl fajnie ! Ola wyjeżdża do Kanady ;) jak wróci to zamieszczę kilka fotek. Obiecała, że mi coś kupi jak znajdzie coś fajnego z GaGą ;> A Adam w Grecji ;p Wczoraj na MTV pierwszy raz widziałem Alejandro... cieszę się strasznie bo nie skrócili, najlepsze momenty zostawili ;d www.twitter.com/cytkonrad
Koszulka The Fame Monster :D Oto i ona.
http://www.youtube.com/watch?v=4Ke2JG5v5Y0&feature=related <---- No, robi wrażenie :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz