sobota, 26 czerwca 2010

Thanks for everything :)

No nie mam u mamy neta ;)
Ale spoko ! Wakacje... w ogóle... wakacje! :D Wczoraj na grillu było świetnie. Oczywiście nie obyło się bez odpałów moich, Magdy, Kamy, Juli i reszty... i te miny Martyny na zdjęciach :d Kilka fotek znajdziecie pod wpisem. Może być, nie jest na razie aż tak nudno, dużo muzyki, dużo the sims 2 i the sims 3 ;d Mało osób na gg, wyjechaliście wszyscy czy co ?? ;d TFM :) ... Julka, za te ziemniaki to wam spale coś! Kama... ty też mi je wrzucałaś! ;d


Te wakacje chyba będą udane :) Jędrek, Magda, Kasia (money honey), Kasia C., Martyna, Ada, Martyna M., Paweł, Adaś... Austrio szykuj się na mnie !
Chcecie usłyszeć coś naprawdę - wiem, że to dziwnie zabrzmi - pięknego ?? Zjedźcie na sam dół mojego bloga i wysłuchajcie :)
Alejandro, Alejandro, Ale-ale-jandro, Ale-ale-jandro ! Wersja akustyczna (pianino, skrzypce i coś tam ;d)
Do... poniedziałku!

P.S. GaGa na balu Eltona Johna - http://gagaface.pl/2010/06/25/gaga-na-balu-eltona/#comments
Jakie jest imię twojego pokemona :D http://pizza.sandwich.net/poke/pokemon.html

1 komentarz:

  1. hahha ;D
    nasze papy na fokach ;D !
    grill uważam , za udany ;** ;).
    Julka ;)

    OdpowiedzUsuń